Природознавство
Цикл уроків, на період карантину, з природознавства 
Учитель Добровольська В.В./ Карташова В.І.
5-Б (25.05.-29.05.20)(нове)
5-А з (25.05.-29.05.20)(нове)
5-А (18.05.-22.05.20)
5-Б (18.05.-22.05.20)
5-А (12.05.15.05.20)
5-Б (12.05.-15.05.20)
5-А (04.05.-08.05.20)
5-Б (04.05.-08.05.20)
5-А (27.04.-30.04.20)
5-Б (27.04.-30.04.20)
5-А (21.04.-24.04.2020)
5-Б клас (21.04.-24.04.2020)
Уроки з 13.04.-17.04.20
5-А клас (13,15 квітня)
Уроки з 06.04.20-10.04.20
Клас
|
Навчальний матеріал
|
План вивчення навчального матеріалу
|
Обов'язкові завдання для виконання
|
5Б
|
Організм і його властивості. Клітинна будова організмів
|
1.Органи організмів.
2.Організм та його властивості.
3.Клітинна будова організмів.
|
Опрацювати&33,дати відповіді на запитання;
Скласти схему: «Основні властивості організмів»
Розпочати роботу над міні –проектом: «Тварини минулого».
План.
1.Назва тварини,
період існування.
2.Зовнішній вигляд (фото),особливості будови .
3.Способи пересування, спосіб живлення.
4.Причини вимирання.
|
5Б
|
Різноманітність організмів. Рослини і тварини.
|
1.Царство живих організмів.
2.Характеристика рослин.
3.Різноманітність тварин.
4.Відмінні ознаки тварин і рослин
|
Опрацювати&34, дати відповіді на питання після параграфу; завершити роботу над міні – проектом «Тварини минулого»,
Скласти кросворд зі словом «Рослина».
|
5Б
|
Різноманітність організмів. Гиби.Бактерії.
|
1.Різноманітність грибів.
2.Будова грибів.
3.Класифікація грибів.
4.Бактерії – будова та значення.
|
Опрацювати&35, відповідати на питання, вправа 6,7 письмово (стр156),
Запропонуйте правила захисту від хвороботворних бактерій(разом з родиною).
|
5Б
|
Практичне заняття
Отруйні рослини, тварини, гриби.
|
1.Отруйні рослини.
2.Отруйні тварини.
3.Отруйні гриби.
|
Опрацювати&36.
Виписати окремо отруйні рослини, тварини, гриби.
Скласти правила збирання грибів (робота для всієї родини).
|
|