Рекомендовані додаткові, тренувальні завдання з хімії для учнів 7-11–х класів.
Цикл уроків з хімії, на період карантину, для учнів 7 – 11 класів
Учитель Добровольська В.В.
Уроки 10 кл. (25.05.-29.05.20)(нове)
Уроки 9 кл. (25.05.20-29.05.20)(нове)
Уроки 8 кл. (25.05.-29.05.20)(нове)
Уроки 7 кл. (25.05.-29.05.20)(нове)
Уроки 10 кл. (18.05.-22.05.20)
Уроки 10 кл. (12.05.-15.05.20)
Уроки 11-й клас (04.05.-08.05.20)
Уроки 10-й клас (04.05.-08.05.20)
Уроки 9-ті класи (04.05.-08.05.20)
Уроки 7-мі класи (04.05.-08.05.20)
Клас |
Навчальний матеріал |
План вивчення навчального матеріалу |
Виконання обов'язкових завдань |
7АБ |
Розчин і його компоненти. |
|
Опрацювати&32. Скласти короткий конспект. Вивчити терміни. Письмово вправа№ 6,7,8. Проведіть дослідження вдома ст-152. |
7АБ |
Кількісний склад розчину. |
1.Масова частка як спосіб вираженн вмісту розчиненої речовини. 2.Розрахунки з визначення масової частки. 3. Розгляд прикладів №1,2,3 |
Опрацювати&33. Виписати основні формули. Вправа №5,6 письмово. |
7АБ |
Обчислення масової частки розчиненої речовини в розчині. |
1.Обчислення за відомою масою розчинника й масою розчиненої речовини. 2.Розгляд прикладів №1,2. |
Опрацювати&34. Ст. 157- 158. Скласти запис прикладів. Письмово впр.№2,3. |
7АБ |
Обчислення масової частки розчинення речовини в розчинні. |
1.Розгляд прикладів №3,4,5. 2 Обчилення маси розчину та розчинника за відомою масовою часткою речовини в розчинні. |
Опрацювати&34. Ст 158-160,Скласти алгоритм розв'язку. Письмово впр 4,5, 6. |
8АБ |
Хімічні властивості амфотерних гідрооксидів. |
1.Визначення поняття амфотерності. 2.До амфотерних гідроксидів належать: 3.Доведення амфотерності сполук. |
Опрацювати&39. Скласти короткий конспект.Вправа 140,143,144(письмово) |
8АБ |
Фізичні властивості середніх солей. |
1.Поняття про солі. 2.Класифікація солей 3.Номенклатура солей. 4.Фізичні властивості солей.5. Солі у природі. |
Опрацювать&34. Скласти стислий конспект.Виконати впр.112,113, 114.Письмово. |
8АБ |
Хімічні властивості солей. (2урока) |
1.Скласти схему хімічних властивостей солей. 2. Підтвердити властивості хімічними рівняннями. 3.Способи одержання солей. 4.Закріплення знань з теми. |
Опрацювати&41. Скласти конспект, виписати рівняння реакцій, вивчити таблицю на стр 217, вправи письмово157,158,(1урок) Впр159,160 (2 урок) |
Клас |
Навчальний матеріал |
План вивчення навчального матеріалу |
Виконання обов'язкових завдань |
9АБ |
Етанова кислота. |
1.Молекулярна та структурна формула к-ти. 2.Функціональна група. 3.Фізичні властивості к-ти.4.Застосування. |
Опрацювати& 27/ Впр 372-376. Короткий конспект. Скласти таблицю застосування к-ти (ст222) |
9АБ |
Хімічні властивості етанової к-ти |
1.Властивості,як і в неорганічних кислот. 2.Характерні тільки для органічних к-т. |
Опрацювати&27/ Cкласти схему- підказку властивостей к-ти.Впр № 379, 382 письмово. |
9АБ |
Поняття про вищі карбонові кислоти.Жири. Склад,властивості. |
1.Поняття про вищі карбонові кислоти: насичені та ненасичені. 2.Жири. Склад. 3.Фізичні властивості жирів.4.Хімічні властивості. |
Опрацювати&28. Короткий конспект. Підведення підсумків Стр 230.Виконайте вправи :402-406. Письмово. |
9АБ |
Мило, його склад мийна дія. |
1.Будова молекул мила. 2.Як варять мило? 3.Чому мило миє? |
Опрацювати &29. Дом.експеримент Стр237, скласти схему мийної дії мила, Впр 417,418. |
10 |
Аміни. Склад, будова, властивості. |
1.Нітрогеновмісні органічні сполуки. 2.Склад і будова амінів. 3.Аміногрупа. 4.Назви найпростіших амінів. |
Опрацювати&22. Скласти короткий конспект, впр1,2. письмово |
10 |
Аміни як органічні основи.Хімічні властивості. |
1.Хімічні властивості. 2.Ароматичні аміни.Анілін. 3.Хімічні властивості. 4.Добування.5.Вплив на довкілля. |
Опрацювати&22. Стр114-116 .короткий конспект,стр 117 впр№3.Підготувати повідомлення «Анілін основа для виробництва барників». |
10 |
Амінокислоти.Склад Властивості. Біологічна роль. (2 урока) |
1.Склад і будова молекул. 2. Номенклатура. 3.Хімічні властивості. 4.Роль амінокислот. |
Опрацювати&23. Стр117-119,опрацювати табл№14, конспект, впр3, стр121. Опрацювати&23. Скласти короткий конспект, впр№5 письмово. |
Клас |
Навчальний матеріал |
План вивчення навчального матеріалу |
Виконання обов'язкових завдань |
11 |
Поняття про жорстокість води та способи її усунення |
1.Жорстокість води. 2.Скласти таблицю: «Види жорстокості води» 3.Хімічні способи усунення жорстокості води. |
Опрацювати &28. Виконати впр 1-4 усно, впр №2,3 письмово; дом. експеримент; підготувати повідомлення: «Усунення тимчасової твердості води» |
11 |
Сучасні силікатні матеріали |
Силікатні матеріали: -скло, -різновиди скла, -цемент, -кераміка, -гончарство, -парцеляна, фаянс |
Опрацювати&31. Впр1-4(усно); Впр №1,2(.письмово) |
11 |
Мінеральні добрива |
1.Поняття про мінеральні добрива. 2.Елементи живлення рослин. 3. Класифікація добрив. 4. Виробництво добрив на Україні. |
Опрацювати&30. Скласти короткий опорний конспект. Впр№1,2 (усно) Впр№1,2.(стр163) письмово.Виконання проекту «Мінеральні добрива: позитивні та негативні наслідки їх застосування» |
11 |
Поняття про кислотні та лужні грунти. |
1.Агрохімія. 2.Поняття про кислотні та лужні грунти. 3.Визначення Рн грунтів. 4.Вапнування. |
Опрацювати&30. Скласти короткий конспект, стр163 впр№3 (письмово). Підготовка проекту: «Дослідження Рн грунтів; складання карти родючості» |