Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Хімія
ХІМІЯ – це ЦІКАВО!!!
Рекомендовані додаткові, тренувальні завдання з хімії для учнів 7-11–х класів.
Цикл уроків з хімії, на період карантину, для учнів 7 – 11 класів
Учитель Добровольська В.В.
Уроки 10 кл. (25.05.-29.05.20)(нове)
Уроки 9 кл. (25.05.20-29.05.20)(нове)
Уроки 8 кл. (25.05.-29.05.20)(нове)
Уроки 7 кл. (25.05.-29.05.20)(нове)
Уроки 10 кл. (18.05.-22.05.20)
Уроки 9А/Б (18.05.-22.05.20)
Уроки 8А/Б (18.05.-22.05.20)
Уроки 7А/Б (18.05.-22.05.20)
Уроки 11 кл (12.05.-15.05.20)
Уроки 10 кл. (12.05.-15.05.20)
Уроки 9-А/Б (12.05.-15.05.20)
Уроки 8-А/Б (12.05.-15.05.20)
Уроки 7-А/Б (12.05.-15.05.20)
Уроки 11-й клас (04.05.-08.05.20)
Уроки 10-й клас (04.05.-08.05.20)
Уроки 9-ті класи (04.05.-08.05.20)
Уроки 7-мі класи (04.05.-08.05.20)
Уроки з 27.04.-30.04.20
Уроки з 21.04.-24.04.2020
Уроки з 13.04-17.04.20
Уроки 06.04.20.-10.04.20
Клас
|
Навчальний матеріал
|
План вивчення навчального матеріалу
|
Виконання обов'язкових завдань
|
7АБ
|
Розчин і його компоненти.
|
- Розчини.Розчини у природі.
- Розчинник, розчинена речовина.
- Здатність різних речовин розчинятися у воді.
- Умови, що впливають на розчинність речовин.
|
Опрацювати&32.
Скласти короткий конспект. Вивчити терміни. Письмово вправа№ 6,7,8. Проведіть дослідження вдома ст-152.
|
7АБ
|
Кількісний склад розчину.
|
1.Масова частка як спосіб вираженн вмісту розчиненої речовини.
2.Розрахунки з визначення масової частки.
3. Розгляд прикладів №1,2,3
|
Опрацювати&33.
Виписати основні формули. Вправа №5,6 письмово.
|
7АБ
|
Обчислення масової частки розчиненої речовини в розчині.
|
1.Обчислення за відомою масою розчинника й масою розчиненої речовини.
2.Розгляд прикладів №1,2.
|
Опрацювати&34.
Ст. 157- 158. Скласти запис прикладів. Письмово впр.№2,3.
|
7АБ
|
Обчислення масової частки розчинення речовини в розчинні.
|
1.Розгляд прикладів №3,4,5.
2 Обчилення маси розчину та розчинника за відомою масовою часткою речовини в розчинні.
Пояснення
|
Опрацювати&34.
Ст 158-160,Скласти алгоритм розв'язку.
Письмово впр 4,5, 6.
|
8АБ
|
Хімічні властивості амфотерних гідрооксидів.
|
1.Визначення поняття амфотерності.
2.До амфотерних гідроксидів належать:
3.Доведення амфотерності сполук.
|
Опрацювати&39.
Скласти короткий конспект.Вправа 140,143,144(письмово)
|
8АБ
|
Фізичні властивості середніх солей.
|
1.Поняття про солі.
2.Класифікація солей
3.Номенклатура солей.
4.Фізичні властивості солей.5. Солі у природі.
|
Опрацювать&34.
Скласти стислий конспект.Виконати впр.112,113, 114.Письмово.
|
8АБ
|
Хімічні властивості солей.
(2урока)
|
1.Скласти схему хімічних властивостей солей.
2. Підтвердити властивості хімічними рівняннями.
3.Способи одержання солей.
4.Закріплення знань з теми.
|
Опрацювати&41.
Скласти конспект, виписати рівняння реакцій, вивчити таблицю на стр 217, вправи письмово157,158,(1урок)
Впр159,160 (2 урок)
|
Клас
|
Навчальний матеріал
|
План вивчення навчального матеріалу
|
Виконання обов'язкових завдань
|
9АБ
|
Етанова кислота.
|
1.Молекулярна та структурна формула к-ти.
2.Функціональна група.
3.Фізичні властивості к-ти.4.Застосування.
|
Опрацювати& 27/
Впр 372-376. Короткий конспект. Скласти таблицю застосування к-ти (ст222)
|
9АБ
|
Хімічні властивості етанової к-ти
|
1.Властивості,як і в неорганічних кислот.
2.Характерні тільки для органічних к-т.
|
Опрацювати&27/
Cкласти схему- підказку властивостей к-ти.Впр № 379, 382 письмово.
|
9АБ
|
Поняття про вищі карбонові кислоти.Жири.
Склад,властивості.
|
1.Поняття про вищі карбонові кислоти: насичені та ненасичені.
2.Жири. Склад.
3.Фізичні властивості жирів.4.Хімічні властивості.
|
Опрацювати&28.
Короткий конспект. Підведення підсумків Стр 230.Виконайте вправи :402-406. Письмово.
|
9АБ
|
Мило, його склад мийна дія.
|
1.Будова молекул мила.
2.Як варять мило?
3.Чому мило миє?
|
Опрацювати &29. Дом.експеримент
Стр237, скласти схему мийної дії мила,
Впр 417,418.
|
10
|
Аміни. Склад, будова, властивості.
|
1.Нітрогеновмісні органічні сполуки.
2.Склад і будова амінів.
3.Аміногрупа.
4.Назви найпростіших амінів.
|
Опрацювати&22.
Скласти короткий конспект, впр1,2. письмово
|
10
|
Аміни як органічні основи.Хімічні властивості.
|
1.Хімічні властивості.
2.Ароматичні аміни.Анілін.
3.Хімічні властивості.
4.Добування.5.Вплив на довкілля.
|
Опрацювати&22.
Стр114-116 .короткий конспект,стр 117 впр№3.Підготувати повідомлення «Анілін основа для виробництва барників».
|
10
|
Амінокислоти.Склад
Властивості. Біологічна роль. (2 урока)
|
1.Склад і будова молекул.
2. Номенклатура.
3.Хімічні властивості.
4.Роль амінокислот.
|
Опрацювати&23.
Стр117-119,опрацювати табл№14, конспект, впр3, стр121.
Опрацювати&23.
Скласти короткий конспект, впр№5 письмово.
|
Клас
|
Навчальний матеріал
|
План вивчення навчального матеріалу
|
Виконання обов'язкових завдань
|
11
|
Поняття про жорстокість води та способи її усунення
|
1.Жорстокість води.
2.Скласти таблицю:
«Види жорстокості води»
3.Хімічні способи усунення жорстокості води.
|
Опрацювати &28.
Виконати впр 1-4 усно, впр №2,3 письмово; дом. експеримент; підготувати повідомлення: «Усунення тимчасової твердості води»
|
11
|
Сучасні силікатні матеріали
|
Силікатні матеріали:
-скло,
-різновиди скла,
-цемент,
-кераміка,
-гончарство,
-парцеляна, фаянс
|
Опрацювати&31.
Впр1-4(усно);
Впр №1,2(.письмово)
|
11
|
Мінеральні добрива
|
1.Поняття про мінеральні добрива.
2.Елементи живлення рослин.
3. Класифікація добрив.
4. Виробництво добрив на Україні.
|
Опрацювати&30.
Скласти короткий опорний конспект.
Впр№1,2 (усно)
Впр№1,2.(стр163) письмово.Виконання проекту «Мінеральні добрива: позитивні та негативні наслідки їх застосування»
|
11
|
Поняття про кислотні та лужні грунти.
|
1.Агрохімія.
2.Поняття про кислотні та лужні грунти.
3.Визначення Рн грунтів.
4.Вапнування.
|
Опрацювати&30.
Скласти короткий конспект, стр163 впр№3 (письмово).
Підготовка проекту: «Дослідження Рн грунтів; складання карти родючості»
|
|
Календар
« Листопад 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|